Onze missie

"Attracties de middelen geven om bezoekerstevredenheid en resultaat te verbeteren, door het vertonen van documentaires."

Wij geloven in de kracht van film voor attracties, zoals musea. In de eerste plaats om bezoekers te inspireren, wijzer te maken en te vermaken. Daarnaast biedt het gebruik van film ook economische voordelen. Elke film genereert publiciteit en stimuleert herhaalbezoek. Het is onze missie om het gebruik van film voor musea zo makkelijk en haalbaar mogelijk te maken. Wij doen dit op twee manieren.

Met Cinéfolio bieden wij een kompleet pakket aan van 3D projectieapparatuur en 3D films tegen een vaste leaseprijs per maand. Daarmee veranderen we een lege ruimte in een 3D theater. Wij vertegenwoordigen Cinéfolio in Nederland, België en Duitsland.

Daarnaast, distribueren we films die gemaakt zijn voor IMAX theater, andere grootbeeld filmtheaters en fulldomes. Deze films zijn daarnaast nu ook beschikbaar voor andere filmtheaters.

We bieden ook nog de The Museum Film License aan. Een bibliotheek me een 100-tal documentaires voor musea, dierentuinen en aquariums. Via een uniek concept bieden wij de vertoningsrechten aan voor een lage jaarlijkse vaste bijdrage. Op deze manier houden we (financiële) drempel laag voor ieder museum.

.

Uw contactpersoon

Berend Reijnhoudt

"Ik ben mijn hele leven al werkzaam in de mediawereld, voornamelijk met film. Film is mijn passie. Ik geloof in de kracht van film. De kracht om te vermaken, te laten leren en te inspireren."

Ik geloof ook dat een goed product zijn prijs waard is en dat er een gezonde verhouding moet zijn tussen kosten en opbrengsten."

Museum Media

P.O. Box 159

7240 AD Lochem

Nederland

Phone: +31 6 13109167

Email: Info @ museum-media.com

Registration at the Chamber of Commerce in The Netherlands 86359711.

VAT ID NL004235168B02